پخش زنده
امروز: -
در روز سیوهشتم جنگ، روبروی پردیس سینما آزادی کرمانشاه، نهالهایی به یاد دانشآموزان شهید میناب غرس شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمانشاه،در جریان بازدید هادی اسماعیلی، مدیرعامل موسسه بهمن سبز حوزه هنری از پردیس سینما آزادی کرمانشاه، گزارشی از مجموعه فعالیتهای صورت گرفته این سینما در روزهای جنگ ارائه شد. محمد جواد کنجوری، مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه ضمن خیر مقدم به مدیر عامل بهمن سبز گفت: تلاش کردیم سینما آزادی کرمانشاه به عنوان یک عنصر هویتی و فعال در ایام جنگ، برای شهروندان این شهر عمل کند. وی افزود: امیدواریم روزهای پیروزی ملت ایران هرچه زودتر رقم بخورد اما تا آمدن آن روز، تلاش میکنیم، چراغ سینما را روشن نگاه میداریم. مدیرعامل بهمن سبز هم از زحمات کارکنان این مجموعه سینمایی برای روشن نگان داشتن چراغ سینما قدردانی کرد. در پایان این بازدید، در لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کاشت نهال امید؛ مدیرعامل موسسه بهمن سبز و جمعی از پرسنل امور سینمایی استان دو اصله نهال را ضمن یادبود دانشآموزان شهید مدرسه شجره طیبه میناب در مقابل سینما آزادی کرمانشاه غرس کرد. در روزهای نبرد ملت ایران، سینما آزادی کرمانشاه به عنوان یکی از پایگاههای فرهنگی غرب کشور، چراغ سینما را روشن نگاه داشتهاست. فعالیتهای ویژه سینماهای بهمن سبز در ایام جنگ با عنوان پویش «سینما پای کار ایران» در سراسر کشور اجرا میشود.