در راستای توسعه فضای سبز و افزایش باغات میوه در سطح شهر تبریز اولین باغ میوه شهرداری در این شهر به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان شرقی،سیامک آسیایی مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری تبریز گفت:بر اساس طرح توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز و برای رسیدن به سرانه استاندارد ۲۰ متر مربع، شهرداری تبریز اقدام به احداث باغات میوه در سطح شهر نموده که ۲۰ هکتار زمین در قالب ۱۵ باب باغ میوه در مناطق ده گانه جانمایی شده است.