پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی شاهرود از مهر و موم ۱۴ واحد ضایعاتی غیرمجاز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سرهنگ علیرضا شائینی گفت : ماموران انتظامی با هدف ارتقای امنیت اجتماعی و حفاظت از اموال شهروندان، طرح نظارت و کنترل بر اصناف را اجرا کردند.
وی افزود: در این طرح فعالیت تعدادی از واحدهای صنفی بررسی و ارزیابی شد که ۱۴ واحد ضایعاتی غیرمجاز به علت نداشتن تأییدیه و خرید و فروش اموال غیر و مسروقه مهر و موم شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.