پخش زنده
امروز: -
برداشت انبه، یکی از مهمترین محصولات باغی جنوب سیستان و بلوچستان، از باغات شهرستان قصرقند آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، انبه محصولی که قصرقند را به قطب تولید انبه در جنوب استان تبدیل کرده است.
سعید امیری سرپرست جهاد کشاورزی قصرقند گفت: برداشت انبه امسال از سطح حدود،۴۰۰ هکتار از باغات بارور این شهرستان از اواسط اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان تیرماه ادامه دارد.