مدیریت مصرف انرژی و منابع حیاتی مسئولیتی اجتماعی و ضروری به شمارمی رود.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز، هدف از صرفهجویی در مصرف انرژی، بهرهبرداری بهینه از برق و سایر منابع است تا در عین برآورده شدن نیازهای روزمره، از مصرف اضافی جلوگیری شود. این رویکرد، علاوه بر کاهش هزینههای خانوار، نقشی اساسی در حفاظت از محیط زیست دارد.