پخش زنده
امروز: -
برداشت گندم در استان گلستان ادامه دارد و سه هزار کمباین وظیفه دروی خوشههای طلایی را برعهده دارند.
به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، به گفته برزنونی رییس اداره فناوریهای مکانیزه سازمان جهادکشاورزی استان گلستان به کمباینهای داخلی سه هزار لیتر و به کمباینهای وارداتی ۵ هزار لیتر سوخت تعلق گرفته است.