پخش زنده
امروز: -
فرمانده انتظامی شهرستان یزد: مأموران انتظامی با گشت زنی در سطح شهر و پیگیری مستمر موفق شدند ۱۷ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، سرهنگ اکبر شفیعی گفت: به دنبال سرقت موتورسیکلتهای شهروندان، گشت زنی پلیس در محلات و نقاط جرم خیز صورت گرفت.
وی افزود: مأموران انتظامی با گشت زنی در سطح شهر و پیگیری مستمر موفق شدند ۱۷ دستگاه موتورسیکلت سرقتی را کشف و در همین راستا ۴ سارق را دستگیر کنند.