پخش زنده
امروز: -
در آیینی ساختمان اداری و ایستگاه جمع آوری شیر شرکت تعاونی دامپروران جرقویه علیا به بهره برداری رسید.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل سازمان تعاون روستایی استان اصفهان در این آیین با اشاره به لزوم توجه بیشتر به تجمیع سرمایههای خرد به منظور بهره وری بیشتر گفت: ارائه خدمات بهتر و گستردهتر به مردم و خصوصاً در جوامع روستایی نیازمند بسیج همگانی سرمایهها در مسیر درست و با برنامه ریزی رو به آینده میسر میشود.
محسن حاج عابدی افزود: تسهیلات مورد نیاز تعاونی دامپروران جرقویه علیا به منظور تجهیز ایستگاه جمع آوری شیر و همچنین احداث باسکول ۵۰ تنی اتوماتیک در اختیار این شرکت قرار میگیرد.
شهرام آذرپی فرماندار جرقویه نیز گفت: تعاونی دامپروران جرقویه علیا در سال ۱۳۸۵ تأسیس شده و در حال حاضر ۷۴۵ عضو از یک شهر و ۱۲ روستا را شامل میشود.
به منظور ساخت و تجهیز ساختمان اداری و ایستگاه جمع آوری شیر این تعاونی روستایی به مساحت ۹۰ مترمربع تا کنون بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.