رئیس آموزش و پرورش استثنائی خراسان جنوبی آخرین مهلت نوبت گیری در سامانه سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان را با توجه به آغاز ثبت نام کلاس اولیها از دیروز (۱ خرداد) را نیمه خرداد اعلام کرد.
برای اولین بار با همکاری جهاددانشگاهی استان و آموزش و پرورش شهرستان خوسف، مجموعهای از دورههای کاربردی با هدف ارتقای دانش شهروندان در این شهرستان اجرا می شود.