دو حلقه چاه درونمیدانی پارس جنوبی آماده بهرهبرداری شد
مجری طرح حفاری چاههای درونمیدانی پارس جنوبی از پایان عملیات حفاری و تکمیل، اسیدکاری گسترده و آمادهسازی دو حلقه چاه جدید در سکوهای فراساحلی این میدان مشترک خبر داد.
۰۴ تير ۱۴۰۵ ۰۹:۳۰