پیست اسکی شهدای سربند شهرستان شازند، تنها پیست استان مرکزی به شمار میرود که در سال ۱۳۷۰ به بهرهبرداری رسید و در ارتفاعات پلنگ در و نزدیکی روستای پاکل قرار دارد. به علت گرانی ورزش اسکی بسیاری از هموطنان در تپههای مجاور پیست با وجود خطرات آن به تیوپ سواری اقدام میکنند
من پیست اسکی رفتم داخل پیست محل امنی هستش واسه بازی وورزش واقعا برای خانواده هاخوبه لااقل امکاناتی مثل سرویس بهداشتی وبوفه سالن گرم داره عزیزای نیروی انتظامی رو هم دیدم دائما اونجان